Cinema – De echte reflector van de samenleving

Het zijn ongetwijfeld zelfverzekerde mensen, die beseffen dat films de echte reflectoren van de samenleving zijn. Vanaf de geboorteplaats gaan films over in de spiegels en spelen ze episodes na die in het publieke oog voorkomen. Films zorgen voor amusement, afleiding, maar ook voor opmerkzaamheid, training en een groot aantal individuen in het hele land over de verborgen delen van het grote publiek en de sociale mogelijkheid.

‘Een film staat voor humanisme, weerstand, voor reden, voor vooruitgang, voor het ondernemen van gedachten en voor de jacht op publieke waarheid en weerspiegelt sociale standpunten.’ De snelste film ter wereld die op het scherm werd geïntroduceerd, genaamd “La foray des quvriers de l’usine Lumiere”, is een echte weerspiegeling van een verifieerbaar verhaal dat zich in Parijs heeft voorgedaan, gecoördineerd door Lumiere Bros. De film op de planeet is een legende gebleven, Ondanks de realiteit van het spiegelen van het grote publiek, kwam er een fase waarin producenten de belemmering versloegen door de tijd te reserveren om filmverhalen in de buurt van de samenleving te coördineren. “Films in een netwerk lijken op vensters die posten op uitgebreidere, extravagantere en diepere dingen van het leven.”

Zoals elke oosterse samenleving, is de Indiase cultuur ook gevoed met culturele realiteiten uit de folklore. Concentraties uit de folklore die sterk geïdentificeerd zijn met gebeurtenissen in de samenleving, geven de menigte voldoende kansen om hun creativiteit, creatieve geest en droom te oefenen.

Ongelooflijke pionierspersonages, bijvoorbeeld, Jamshadji Madan namen ook bepaalde opgenomen realiteiten van de samenleving op zich terwijl ze films maakten die vanaf nu publiek waren. “World War II” een ongelooflijke film met verbazingwekkende kracht begon te ontwikkelen als classificatie, vooral met betrekking tot de zaken cultuur, erfenis van het grote publiek van die gelegenheden. Elke bevolkingsgroep van de wereld heeft zijn eigen onconventionele sociale gebruiken, dat wil zeggen mentale cosmetica, sociale ideeën en gemaakt van sociaal gedrag die door films over de hele wereld worden opgevangen en onderzocht. Talrijke films gebruiken buitengewone politieke karakters uit het verleden om hun energie op te wekken. “Alluri Sita Rama Raju”, een film van Whiz die Krishna werd gemaakt om meer dan 100 landen met verschillende dialecten te ontladen, geeft een gunstig karakter dat afstand deed van zijn leven in het bereiken van autonomie en de Indiase culturele scene weerspiegelt. Het belang van talloze ongelooflijke opvattingen van educatieve individuen vandaag werkt zoals verwacht door het universum van de film dat de verouderde en hedendaagse culturele realiteit weerspiegelt. ‘Film moet heen en weer schakelen tussen opstand en vakbond; het is het vermogen van de samenleving om deze dynamische component flexibel te maken.’ De film “Titanic”, die zijn reputatie heeft op het gebied van de vernietiging van boten, is eveneens een sociaal en onbedoeld wonder. De zuinigste film ter wereld genaamd “The broken deception” is bovendien een karakteristieke wonder van het grote publiek, waarin fantastische scènes zijn opgenomen van een boot die werd overweldigd door een storm die dichtbij Victorial-eilanden plaatsvond voor alle doeleinden. Bollywoodfilm, bijvoorbeeld “Mangal Pandae”, Ameerkhan als heilige weerspiegelt de sociale, sociale, diepgaande, gemeenschappelijke delen van de hindoe-folklore vóór de onafhankelijkheid van India.

Het enige doel van de verwezenlijking van “Gadar” en “Lagaan” was het onderdeel van het nationalisme. Individuen van de samenleving steunden Ameerkhan en Sunny Deol in hun toegewijde banen en overgoten de film op beide films. Het niveau van verbinding van innerlijke kennis en kwaliteit wordt stevig versterkt met films. Kennis in een film zinspeelt op solidariteit van onderwerp. Film is een van de grote factoren die een soepeler nationale neiging creëert, bevordert en voorstelt, afhankelijk is van nationale culturele continuïteit. Films kunnen de economie versnellen, de vaardigheid uitbreiden en de overheidssteun in de huidige samenleving bevorderen. Een sociocultuur, ongeacht of deze nu verschillend of homogeen is, is het resultaat van vele onderling verbonden realiteiten, die met film kunnen worden gereflecteerd. ‘Een film kan niet vooruitgaan als hij alleen maar de afleiding nabootst; wat een overwinning oplevert, is een fantasierijke, creatieve en onmisbare beweging in de samenleving.’ Tollywood-films, bijvoorbeeld, “Annamayya” weerspiegelen de geschiedenis van buitengewone telugu-productieve essayist genaamd Annamayya, die leerling is van “Master Venkateswara”, de meest recente film “Sri Ramadasu” weerspiegelt bovendien de echte sociale en sociale delen van “Kancharla Gopanna” bekend als “Bhakta Ramadasu.” Veel films in Tollywood zijn ontleend aan de echte verhalen die zich in het publieke oog hebben voorgedaan. De beste uitspraak, “Padamati Sandhya Ragam”, een telugu-film die in Amerika plaatsvindt, geeft een echt en echt cultureel, sociaal, efficiënt deel van hindoeïstische individuen. Een andere doorlopende film “Premistha” hangt af van voor de hand liggend en echt romantisch verhaal en geeft een duidelijk perspectief op twee liefjes die bij het grote publiek winnen. Deze films bevatten de normale sociale perspectieven, bijvoorbeeld het gedrag van studenten in scholen, het plezier van studenten in universiteiten.

Ook in Tollywood, dat kunnen we in de meest recente trendz niet anticiperen op een film zonder schoolconditie, ook hier weerspiegelt film de culturele gezichtspunten. De opvatting die de Indianen tonen ten aanzien van douaneovereenkomsten en cultuur komt echt tot uiting in tal van films. Conventies en cultuur komen echt tot uiting in tal van films, bijvoorbeeld ‘Dheerga Sumangalibava’. Over het algemeen, als men de telugu-films doorneemt, halen ze voor het eerst herinneringen op aan de hellingen, verbindingen die echt bestaan ​​en gerepeteerd in het publieke oog. De film “Mayuri” een echte indruk van een buitengewone kunstenaar uit de Indiase cultuur die haar been verliest bij een ongeluk, gebruikmakend van een namaak-jaipur-been dat ze probeert te overtreffen op het gebied van beweging en uiteindelijk contact maakt met haar doel – weerspiegelt de Indiase gemeenschappelijke zekerheid. “Het denken is prominenter dan de strijdkrachten, contemplaties zijn indrukwekkender dan de strijd met mannen, hun begin is zwak maar hun impact is krachtig. Deze overpeinzingen worden gevormd en gevormd door films om te komen tot de contemplaties en verlangens van toeschouwers.” De enorme en belangrijkste waarheid van films is de basismix, de presentatie van personages op het scherm. Sociale solidariteit door de eeuwen heen. Een film is een film die echt informatie en inzicht wil verspreiden.